!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Blondie -

Dags att skaffa en blogg.

Hej kära läsare! Nu ska jag försöka mig på en blogg. kul! I min ensamhet och läst mina vänners bloggar kom jag på en sak vrf har jag aldrig prövat mig på en blogg förut?!? Då fick jag tanken att starta en blogg på detta härliga ställe. Hoppas ni har kul att ni kommer att gilla det. Just nu sitter jag vid min data och mår inte sådär värst bra är nämligen sjuk. Typsikt att få halsfluss nu när skolan går så bra för mig. Det olösta frågan jag har är vem har egentligen smittat mig ingen i min omgivning är sjuk :S. aja, det är bara att stå ut dåra. Hoppas att få en liten ute dag/kväll imorgon om jag mår bättre. Nu ska jag berätta lite om mig själv! Jag heter Jennifer "Blondie" klang. Jag bor i Tullinge,Botkyrka sedan 1 år tillbaka innan dess bodde jag i Kästa,Huddinge. Jag går i Tumba Gymnasium IV-Fordon. Vad ska jag göra efter det? Jo, jag har sökt till Södertälje skolorna. T.e.x Beauty and Fame(Ekenbergska) och lite andra roliga linjer. För er som inte vet vad B&F är så kan jag berätta! "Exempel på yrken du kan studera vidare till: Frisör, Personal Shopper, Manikyrist, Hudterapeut, Skönhetskonsult, Massör, Försäljare, Sminkör, Inredare och mycket mer."

Jag har en pojkvän som heter Robert, han är hur söt som helst och vi har varit tsm i 1år,7mån, Jättekul! Jag gillar att shoppa,festa, umgås med kompisar&pojkvän. Det var allt för mig idag! Tack för mig. PUSS BLONDIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback