!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Blondie -

ELMIA here we come!

Just nu sitter jag i skolan vid datan och ska spela CS snart med killarna i klassen.Jag är spänd in för morgon dagen det kommer blu så roligt! Elmia here we come! För er som inte vet vad det är så är det en stor bilutställning och vi ska ställa ut vårat pickis. ELMIA ligegr i Jönköping och det är en bit dit ner. Men det kommer vara så roligt. Så jag kanske hinner skriva ikväll innan jag går och lägger mig. Annars hör jag av mig på lördag när jag kommit hem, om inte på söndag. Men nu ska jag spela & äga grabbarna :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback