!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Blondie -

Sen kväll igår!

Hejsan!
Han tyvär inte skriva igår var ute rätt sent och somnade direkt när jag kom hem.
Igår så var jag med min pojkvän(Robban) & hans kompisar vi käkade på grillholken & åkte sedan vidare till mig för att jag skulle fixa mig! Efter det så drog vi ner mot Tullinge centrum och då mötte vi Zerah & Jenyi och dem skulle till Djurgården och supa i någon park med en massa men desto mer tiden gick så bestämde dem sig för att stanna med oss och följa med på en lokalfest. Det tog ett tag men tillslut drog vi dit och lämnade alla för dem skulle hem. Men det var rätt kefft där så dem stannade inte länge och jag var tvungen att vänta på Robban & hans polare. Så jag var kvar där själv, men alla skulle ändå ner till Tullinge Centrum på efterfest så jag bad dem vänta där nere så skulle jag möta dem där. Men efter lite omständigheter så bestämde vi oss för att röra oss hemmåt. Och vi hamnade hemma hos mig en lång bit att gå men vi klarade det. Så såg den kvällen ut!

Idag har jag bara varit med Robban och vi har kollat på film & haft det mysigt. Men nu ska jag kolla på en film sen sova!

PUSS BLONDIE♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback