!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Blondie -

Sen natt!

Hej folket!
Idag så har jag varit ute mkt. Var med när killarna trimmade en Senda & bytte från luftburk till luftfilter.
Men nu har vi suttit på en ungdoms gård och försökt att få igång internet vi ska nämligen lana här i kväll.
& ofc så är jag som vanligt den ända tjejen där. Men det är okej jag har ju min pojkvän & mina killkompisar.
Mycket roligt nu när internet är igång & alla är nöjda. Vi kom hit vid 6 & började fixa internet vid 11 & nu blev det klart.
Och för er som undrar så sitter jag inte bara vid internet utan spelar Counter-Strike. Väldigt kul! Tjejer börja spela.
Tänkte bara börja blogga innan jag fortsätter att spela. Ska äga grabbarna ;) (A). haha.
Men nu ska jag göra lite annat kul så ha en härlig kväll och njut av det fina vädret!

PUSS| Blondie ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback