!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Blondie -

Night!

Har just kommit hem från en ute kväll. Mamma har åkt till Finland nu skönt att bara vara jag & Robban hos mig. Fast det är ju tomt utan henne med. Nu ska jag bara ha en mys kväll och käka lite chips & godis. MUMS! Imorgon blir det fest ser fram emot det. Idag Så kom ju en lowrider till skolan en impala -64 den var grön och riktigt fet, laddar upp bilder imorgon. Jag har hela dan funderat hur jag ska spara pengar till en tatuering mamma och jag kom fram till att jag skulle ha det som ett mål till vinter/våren för då har man hunnit spara ihop alla pengar. Men nu ska jag Kolla på film. PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback